Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 22.05.2015 08:38
Wiedźmin 3: patch 1.03 już dostępny na PC; konsolowa łatka w drodze
2305V

Wiedźmin 3: patch 1.03 już dostępny na PC; konsolowa łatka w drodze

Deweloperzy z CD Projekt RED cały czas dopracowują kod Wiedźmin 3: Dziki Gon. Studio właśnie wydało łatkę na PC, a w drodze jest konsolowy patch. Na jakie zmiany możemy w nim liczyć?

Patch 1.03 został właśnie opublikowany dla komputerów osobistych. Zmiany nie dotyczą w nim tylko aspektów graficznych, ale również gameplayu. Można spodziewać się zatem, że łatka 1.03 będzie mieć na PS4 i XONE w pewnym zakresie podobne działanie, jak na pecetach.

Lista zmian wprowadzanych przez patch 1.03 (PC):

- Zwiększenie stabilności gameplayu i interfejsu
- Polepszenie framerate'u
- Poprawa działania Nvidia Hairworks
- Dodanie opcji "texture anisotropy sampling" do 16x do domyślnego ustawienia Ultra.
- Krople krwi będą się poprawnie wyświetlać po zabiciu wroga na wodzie.
- Poprawienie buga pozwalającego na strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC.
- Poprawa działania menu
- Poprawa nieodpowiedniej regeneracji Wytrzymałości przy sprincie.
- Poprawa blokowania kursora przy przewijaniu mapy.
- Poprawa działania mapy świata.
- Poprawa sterowania przy korzystaniu z klawiatury.
- Dodanie tekstu do niektórych przedmiotów w interfejsie.
- Poprawa małego błędu z wyborem kwestii dialogowych.
- Rostan Muggs wraca.
- Małe poprawki SFX
.


Marcin Momot zapowiedział poprzez swój profil Twitter, że deweloperzy pracują aktualnie nad szybkim wydaniem patcha w wersji konsolowej. Co ważne - łatka powinna naprawić problem z zawieszaniem gry podczas sesji w karciance "Gwint". Warto w tym miejscu wyjaśnić, że patch „z 600 poprawkami”, o którym wspominaliśmy wczoraj, był w przypadku PC patchem premierowym (Day 1). Aktualnie twórcy zajmują się również kwestią zwiększenia rozmiarów czcionki na konsolach. Sporo graczy narzeka na nieczytelne opisy questów i przedmiotów.

Tagi: