Najbliższy patch do Dark Souls II rozprawi się z wytrzymałością broni

Od pojawienia się dodatku Scholar of the First Sin na najnowszej generacji konsol i pecetach gracze borykają się z problemem wytrzymałości dzierżonych broni. Źródłem zamieszania okazał się być wyższy framerate na najnowszych sprzętach.
Studio przyznało, że zdatność broni od służenia nam jest w dziwaczny sposób powiązana z ilością wyświetlanych klatek na sekundę, dlatego o ile wszystko toczy się normalnym tempem na PS3 i X360, tak jeżeli ktoś gra na PS4. XOne albo pececie w Dark Souls II: Scholar of the First Sin i macha toporem w 60 klatkach na sekundę, to już niedługo powinien skrócić czas spędzony na wizytach u kowala.
Naprawiony też także zostanie bug, w wyniku którego używanie broni na przyjaznych postaciach i zwłokach nieprzyjaciół doprowadzało do, ponownie, drastycznego obniżenia wytrzymałości rynsztunku.




Data wydania łatki jeszcze jest nieznana, ale załoga From Software przysięga, że pracuje nad patchem w pocie czoła i sprezentuje go nam, jak tylko to będzie możliwe.