Wiedźmin 3: twarz Geralta wskaźnikiem poziomu zatrucia miksturami

Gry
6748V
Wiedźmin 3: twarz Geralta wskaźnikiem poziomu zatrucia miksturami
Bartosz Dawidowski | 15.04.2015, 09:34

O tym, że CDP RED dba o najdrobniejsze detale w Wiedźmin 3: Dziki Gon pisaliśmy już kilka razy - m.in. przy okazji newsa o poroście brody Geralta. Dziś kolejna ciekawostka. Okazuje się, że polscy deweloperzy zastosowali ciekawy element wizualny, zastępujący tradycyjne współczynniki w interfejsie.

Zamiast paska na ekranie będziemy mogli śledzić poziom skażenia Geralta wpatrując się w jego twarz. Śmiałek z Rivii nie dysponuje pełną odpornością na zatrucie poprzez mikstury w związku z tym trzeba uważać, żeby nie spożyć ich zbyt wiele w krótkim czasie. Jeśli zaczniemy przesadzać z piciem tych specyfików, to dojdzie do zatrucia organizmu Geralta. Efektem ostrzegawczym takiego stanu będą zmiany na twarzy bohatera - oblicze postaci stanie się blade, wokół oczy pojawią się cienie, a na skórze żyły. Tę informację potwierdził w rozmowie z redakcją Game Informer Mateusz Tomaszkiewicz z CDP RED.

Co stanie się po przekroczeniu limitu mikstur? Tego jeszcze dokładnie nie wiemy. Możliwe, że CDP RED wróci do rozwiązań z części pierwszej serii, czyli do halucynacji i ostatecznie do śmierci bohatera.

Dalsza część tekstu pod wideo

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.gameinformer.com/games/the_witcher_3_wild_hunt/b/pc/archive/2015/04/14/geralt-s-face-acts-as-a-toxicity-monitor-in-the-witcher-3-wild-hunt

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper