Postacie w nowej grze Kena Levine będą miały własne pasje, potrzeby i zachcianki

Gry
942V
Postacie w nowej grze Kena Levine będą miały własne pasje, potrzeby i zachcianki
Igor Chrzanowski | 12.04.2015, 17:22

Ojciec serii BioShock znany jest z tego, że jak tworzy jakąś grę, to jest ona niepowtarzalna, głęboka, piękna i bardzo dobrze, działa na emocjach swoją fabułą. Tym razem nie będzie inaczej.

Jego najnowsze dzieło znów stawia na unikalny, emocjonalny charakter. W rozmowie z Game Informerem autor zdradził na czym będzie się opierać przygotowywana gra.

Dalsza część tekstu pod wideo

Cały system polega na stworzeniu interesujących postaci.(W grze) Musisz mieć osoby, które mają kilka własnych pasji, potrzeb i zachcianek. Gracz będzie mógł ułatwiać im ich osiąganie, bądź też utrudniać, a nawet kompletnie zignorować. Myślę, że ten system zadziała, ponieważ jest bardzo organiczny. Uczucia postaci względem gracza zmieniają się, ale ich serca wciąż mają potrzeby i zachcianki. To sprawia, że gra nie będzie niczym innym, niż to co pisywałem wcześniej.

Dodatkowo Ken stwierdził, że jego bohaterowie będą mieli niemalże duszę, a ich osobowość nie będzie wywodzić się z koloru skóry, religii czy płci - każdy będzie miał swoje potrzeby i będzie chciał do tego dążyć, co będzie miało znaczący wpływ na rozgrywkę. Czasami jednak ich charakter może wywodzić się z pochodzenia, lecz zawsze będzie do odpowiednio uzasadnione fabularnie.

Jedyne co wiemy o nadchodzącej grze to, iż będzie utrzymana w klimacie sci-fi, a także będzie nie liniowa i gracze sami będą chcieli przechodzić ją wielokrotnie, by doświadczyć wszystkich opcji.

 

 

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper