Dzięki Kate Upton Game of War zarabia 1 milion dolarów dziennie

Jednym z najdroższych czasów antenowych w telewizji jest przerwa w Super Bowl, kiedy wszyscy czekają na rozpoczęcie kolejnej części spotkania. Właśnie od ostatniej edycji turnieju, mającej miejsce w listopadzie, zarobki twórców Game of War: Fire Age poszybowały w kosmos.
Reklama po raz pierwszy została wyemitowana podczas Super Bowl 2015 w listopadzie zeszłego roku. Od tamtej pory wyświetlono ją już przeszło 9000 razy. Spot pojawia się głównie w przerwach takich programów i wydarzeń, które cieszą się zainteresowaniem niemal ekskluzywnie męskiej części potencjalnych odbiorców.
Choć reklama pokazuje Kate Upton przystępującą do czynności niekoniecznie mających miejsce w samej grze, jak kąpiel i jeżdżenie na koniu, to wygląda na to, że kampania okazała się niemałym sukcesem.




Możliwość wyświetlenia spotu, jak się szacuje, kosztowała jakieś 80 milionów dolarów - powiększyła za to wartość transakcji wykonywanych w grze dwukrotnie, a najdroższy możliwy zakup w tej mobilnej produkcji można dokonać za kwotę 100 dolców. Daje to około miliona dolarów wpływów dziennie.
W pewnym momencie Game of War: Fire Age przeskoczyło w rankingu nawet Clash of Clans, niekwestionowanego króla mobilnego grania. Komercyjnemu sukcesowi gry nie przeszkodziło całe zamieszanie związane z domniemanym wykorzystaniem wizerunku Kate Upton do promocji Grand Theft Auto V. Pannie Upton nie udało się wygrać sprawy w sądzie.