Premierowy patch nie poprawia loadingów w Bloodborne - w drodze inna łatka

Gry
1270V
Premierowy patch nie poprawia loadingów w Bloodborne - w drodze inna łatka
Bartosz Dawidowski | 24.03.2015, 10:14

Pierwsze recenzje Bloodborne wprowadzają w optymizm - średnia ocen gry z 35 recenzji to aktualnie 9,3/10. Mogłoby być pewnie jeszcze lepiej, gdyby nie pewien szkopuł...
 

W wielu recenzjach przewija się ta sama wada, wymieniana przez recenzentów. Chodzi o długie, bo trwające nawet 40-50 sekund loadingi, po śmierci postaci. Okazało się, że premierowy patch nie poprawił tego elementu rozgrywki. Redakcja JustPushStart zapytała From Software i Sony, czy jest szansa na szybkie poprawienie tej niedogodności. Okazuje się, że deweloperzy pracują aktualnie nad nowych patchem:
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"Jeśli chodzi o długość loadingów, to możemy powiedzieć, że zespół deweloperski aktualnie szuka w oddzielnym patchu sposobów na skrócenie czasu ładowania gry. Dodatkowo zespół usprawnia ogólne zachowanie tytułu oraz poprawia małe bugi" - odpowiedział rzecznik prasowy firmy.

Na szczęście z recenzji wynika, że twórcom udało się tym razem uniknąć kompromitujących problemów z frameratem, które występowały chociażby w Dark Souls.

Naszą ocenę Bloodborne znajdziecie w najnowszym numerze PSX Extreme.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.justpushstart.com/

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper