Zespół BioShock przyspiesza rekrutację. Kiedy zobaczymy nową grę?
                            Minęły cztery i pół roku od momentu, gdy 2K ogłosiło utworzenie nowego studia Cloud Chamber, odpowiedzialnego za produkcję nowych gier z serii BioShock.
Od tego czasu wszystko ucichło. Niektórzy martwili się, że studio podzieli los innych w branży, ale niedawno pracownik Cloud Chamber ujawnił na LinkedIn, że firma przyspiesza, oferując 30 nowych stanowisk.
Aktualne oferty pracy:
    
    
    
    - Senior AI Animator (dwa stanowiska)
 - Senior Character Artist
 - Senior Cinematic Lighting Artist
 - Senior Cinematic VFX Artist
 - Senior Lighting Artist (dwa stanowiska)
 - Senior Materials Artist (dwa stanowiska)
 - Senior Modeler (Organic)
 - Technical Materials Artist (dwa stanowiska)
 - Lead Rendering Engineer
 - Lead Rendering Programmer
 - Tools Support Specialist (dwa stanowiska)
 - Co-Development Lead Level Designer (dwa stanowiska)
 - Level Designer
 - Narrative Designer
 - Senior Combat Designer (dwa stanowiska)
 - Senior Level Designer
 - Technical Designer
 - Executive Producer
 - Producer (dwa stanowiska)
 - Senior Producer (Animation)
 - Senior Writer
 
Chociaż branża gier jest znana ze swoich rotacji, liczba nowych stanowisk sugeruje, że na nową grę z serii BioShock będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Wcześniej wyjdzie zapewne Judas, gra od Kena Levine (twórcy BioShocka).
Tymczasem wciąż trwają pracę nad filmową adaptacją gry, o której Netflix ostatnio milczy. Wiadomo jedynie, że wyreżyseruje go Francis Lawrence, znany z filmów Constantine, Jestem legendą i Igrzyska śmierci.