Final Fantasy VII Rebirth z ulepszoną grafiką w patchu? Minimalna poprawa obrazu wbrew deklaracjom

Gry
1217V
Final Fantasy VII Rebirth
Bartosz Dawidowski | 21.03, 11:57

Sporo osób nie jest zadowolonych z grafiki w Final Fantasy VII Rebirth (szczególnie w zakresie trybu wydajności). Square Enix opublikował aktualizację, która ma ulepszać wizualne aspekty tego RPG.

Zgodnie z wcześniej daną obietnicą Square Enix wprowadził korekty do budzącej dużej wątpliwości prezentacji trybu wydajności w Final Fantasy VII Rebirth. Aktualizacja, która została opublikowana na PS5, zapewnia nam dostęp do dwóch "filtrów" w trybie Performance. Do wyboru mamy filtr miękki i ostry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pytanie czy to jest to konkretna odpowiedź na krytykę graczy? Niestety wygląda na to, że nie. Różnice między filtrami są minimalne a gra zdaje się nadal działać w trybie wydajności w bardzo niskiej (jak na możliwości PS5) rozdzielczości natywnej. 

Inne zmiany w aktualizacji to naprawienie bugów, m.in. z umiejętnościami Red XIII. Autorzy twierdzą też, że "ulepszyli jakość grafiki" (niestety brak szczegółów na ten temat), zwiększyli płynność animacji i zwiększyli stabilność software'u. Square Enix wprowadziło też dodatkowe ustawienia poziomu trudności dla minigierek Fort Condor oraz Gear and Gambits.

Deweloperzy poprawili również wygląd niektórych tekstur w Mihtril Mine, tak by łatwiej było zauważyć, gdzie prowadzi ścieżka w tej lokacji. Aktualizacja zajmuje ok. 6 GB.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.

Źródło: https://automaton-media.com/en/news/final-fantasy-7-rebirth-6gb-update-makes-mithril-mine-easier-to-navigate/

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper