Lara Croft ulepszona. Tomb Raider RTX Remix pokazuje możliwości nowego rozwiązania Nvidii

Gry
2635V
Tomb Raider RTX Remix
Iza Łęcka | 23.01, 13:08

NVIDIA RTX Remix jest już wykorzystywana przez pierwszych graczy do ulepszenia ukochanych klasyków. Najnowsze porównanie prezentuje dokładnie jak wypiękniała słynna pani archeolog w swojej pierwszej przygodzie.

Wczoraj NVIDIA udostępniła nową platformę, z której szczególnie ochoczo mogą korzystać twórcy wszelkiej maści modyfikacji. Dzięki RTX Remix przygotujemy odświeżone wersje wiekowych już produkcji – rozwiązanie czerpie garściami z takich technologii jak ray tracingu, DLSS czy Reflex, jednocześnie nie zapominając o teksturach i zasobach generowanych przez sztuczną inteligencję. Firma podkreśla jednak, że pełne opanowanie możliwości panelu będzie wymagało wielu ćwiczeń oraz pracy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z łatwością importuj zrzuty z gry, ulepszaj zasoby, ponownie oświetlaj sceny za pomocą pełnego oświetlenia ray traced (znanego również jako oświetlenie path traced) i przeglądaj aktualizacje na żywo w panelu.

Okazuje się jednak, że z pierwszymi efektami ulepszeń możemy się już zapoznać. W połowie miesiąca prezentowaliśmy odświeżone ujęcia z Maxa Payne'a, natomiast teraz przyszedł czas na Larę Croft. Oryginalny Tomb Raider doczekał się znaczącego podrasowania dzięki technologii Nvidii.

Poniższe porównanie pokazuje, jak wiele można zmienić w kultowych grach – oprócz całego środowiska gry, ulepszenia tekstur i zawartości, po oświetlenie, dzięki któremu produkcje mogą zyskać na doświadczeniu. Wykorzystując bibliotekę DirectX 8, DirectX 9 oraz innych zasobów graficznych, można nadać grom nowe życie. Twórca modyfikacji Open Lara RTX: Reimagined Realms podkreśla, że ponownie przeżyjemy niezapomnianą przygodę w ruinach oraz grobowcach, zapoznając się z plikami.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper