Nowy rekord Ubisoftu - przez błąd "patch" do Unity zajmuje 40GB

Gry
2991V
Nowy rekord Ubisoftu - przez błąd "patch" do Unity zajmuje 40GB
Bartosz Dawidowski | 17.12.2014, 11:26

Ubisoft bije kolejne rekordy. Wczoraj donosiliśmy o tym, że w PlaStation Network pojawił się nowy, duży patch Assassin's Creed: Unity, zajmujący ponad 6GB. W międzyczasie łatka pojawiła się również na Xbox One. I tutaj okazuje się, że większość osób zmuszonych jest do pobrania... 40GB danych.

Tego jeszcze nie grali! Mamy "patch", który zajmuje 40GB. Ubisoft potwierdził, że użytkownicy, którzy wcześniej zainstalowali poprzednią aktualizację kodu Assassin's Creed: Unity muszą pobrać aż 40GB danych przy instalacji nowego patcha. Firma twierdzi, że dzieje się tak w wyniki błędu, który nie został zauważony przez deweloperów. W jego wyniku system konsoli pobiera ponownie całą grę, a nie tylko 6,7 GB danych.

Na oficjalnej stronie gry Ubisoft wystosował przeprosiny dla wszystkich właścicieli Xbox One. Wydawca zaznaczył, że osoby, które kupiły wersję gry na dysku mogą "obejść" ten błąd. Wystarczy odinstalować tytuł, zainstalować go ponownie. Przy ponownym uruchomieniu gry patch zajmujący 6,7GB powinien pobrać się normalnie. Niestety takie rozwiązanie nie działa w przypadku zakupu wersji cyfrowej.

Ubisoft podkreślił, że pracuje z Microsoftem nad rozwiązaniem tego problemu. Niestety firma nie podała, ile może potrwać wprowadzenie... patcha do patcha.

Listę błędów, które poprawia rzeczona aktualizacja, możecie sprawdzić w tym miejscu.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (121)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper