Ghosts'n Goblins na Unreal Engine 4 wygląda świetnie
Gry
2245V
Pamiętacie serię Ghosts'n Goblins? Pierwsza odsłona przygód Sir Arthura zadebiutowała na rynku w 1985 roku. Dlaczego o tym wspominam? Ponieważ zdolni studenci przygotowali pozycję z tej serii na silniku Unreal Engine 4.
Ośmiu studentów otrzymało za zadanie stworzenie klasycznej gry wideo przy pomocy Unreal Engine 4. Na wykonanie zadania otrzymali siedem tygodni i w tym czasie zdołali przygotować poniższy projekt.
Twórcy poinformowali, że nie będą dalej zajmować się projektem, ale wrzucili na forum UE4 zdjęcia truposza – przez ograniczenia czasowe autorzy nie mogli wykonać więcej elementów.
W moim odczuciu efekt prezentuje się wyśmienicie – 7 tygodni dla małego zespołu to naprawdę mało czasu... A jak Wam się podoba ta praca?