The Last of Us Multiplayer „zawieszony”. Naughty Dog zwalnia część pracowników

Gry
3585V
The Last of Us Joel
Wojciech Gruszczyk | 03.10.2023, 13:26

Jeden z najważniejszych zespołów PlayStation Studios musiał pożegnać część deweloperów. Naughty Dog w zeszłym tygodniu potwierdziło w swoich zespołach zwolnienia – twórcy nie mogą informować o rozwiązaniu kontraktów przez zespół japońskiej korporacji.

Ethan Gach z redakcji Kotaku otrzymał wiadomość od dwóch źródeł zaznajomionych z sytuacją w Naughty Dog – w zeszłym tygodniu deweloperzy zostali poinformowani o zwolnieniach w studiu w Santa Monica (Kalifornia).

Dalsza część tekstu pod wideo

Dziennikarz wspomniał, że redukcja etatów dotknęła wielu działów, od artystycznego po produkcyjny, ale większość twórców pracowała w zespole zapewnienia jakości. Według źródeł firma zrezygnowała z przynajmniej 25 deweloperów, w większości pracowników kontraktowych

Z powodu formy umowy, Naughty Dog nie musi oferować pracownikom odpraw, a jednocześnie twórcy nie mogą informować o tym szczególe.

Źródła donoszą Kotaku, że obecnie zwolnionym osobom nie są oferowane żadne odprawy, a na deweloperów i pozostałych pracowników wywierana jest presja, by nie ujawniali żadnych informacji. Ich umowy zostaną oficjalnie rozwiązane dopiero pod koniec października i będą musieli pracować przez resztę miesiąca.

Kotaku wspomina o ostatnim tekście redakcji Bloomberg dotyczącym problemów sieciowego The Last of Uswedług najnowszego raportu TLOU Frakcje nie zostały anulowane, ale prace są „zawieszone”.

Wiele na to wskazuje, że przynajmniej aktualnie nie możemy liczyć na szybką premierę sieciowego The Last of Us.

Źródło: Kotaku

Komentarze (220)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper