Cyberpunk 2077: Phantom Liberty na imponującej prezentacji. Gra otrzyma wsparcie DLSS 3.5

Gry
2089V
Idris Elba Cyberpunk 2077 Phantom Liberty
Wojciech Gruszczyk | 19.09.2023, 17:01

NVIDIA twierdzi, że Cyberpunk 2077 „to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier” i najnowsza prezentacja pokazuje, jak wygląda przygoda wykorzystująca najnowocześniejsze rozwiązania producenta kart graficznych z serii GeForce.

Już jutro pojawią się pierwsze recenzje Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, a następnie CD Projekt RED ulepszy głównego Cyberpunka 2077 oferując graczom możliwość pobrania aktualizacji 2.0 – deweloperzy przygotowali szereg usprawnień, by znacząco wpłynąć na doświadczenie graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Polacy kolejny raz bardzo blisko współpracowali z firmą NVIDIA, by zaoferować swoim fanom najnowocześniejsze rozwiązania – Cyberpunk 2077: Phantom Liberty wykorzysta wsparcie NVIDIA DLSS 3.5 – premierę nowej wersji ustalono na 21 września.

NVIDIA po raz kolejny dokonuje znaczącego postępu w technikach renderowania dzięki wprowadzeniu DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction. Działa ona w oparciu o nowy model SI, który usprawnia jakość ray tracingu w grach i aplikacjach, które go wykorzystują. Ray Reconstruction zastępuje wykorzystywane do tej pory ręcznie dostrajane reduktory szumu (denoisery) siecią neuronową, wytrenowaną przez superkomputer NVIDIA, która generuje piksele wyższej jakości pomiędzy próbkowanymi promieniami. Technika DLSS 3.5 została wyszkolona na pięciokrotnie większej ilości danych niż DLSS 3. Z tego względu doskonale rozpoznaje różnorodne efekty ray tracingu, przez co podejmuje inteligentniejsze decyzje dotyczące wykorzystania danych czasowych i przestrzennych. Pozwala także utrzymać wysoką częstotliwości przepływu informacji, co umożliwia zdecydowanie sprawniejsze skalowanie obrazu.

Nie jest to oczywiście przypadek, ponieważ Cyberpunk 2077 właśnie w tym dniu otrzyma aktualizację z DLSS 3.5 – deweloperzy upewnili się, że Night City zaoferuje niespotykaną wcześniej jakość.

Już pojutrze zostanie wydana aktualizacja 2.0 do gry Cyberpunk 2077, która wprowadzi masę usprawnień, w tym technikę DLSS 3.5. Pozwoli to na osiągnięcie w trybie graficznym RT: Overdrive niezwykłej jakości i przejrzystości odbić. Globalne oświetlenie będzie jeszcze dokładniejsze, a cała rozgrywka stanie się bardziej realistyczna i immersyjna. Zaledwie kilka dni później, a mianowicie 26 września, zadebiutuje płatny dodatek Cyberpunk 2077: Widmo wolności z pełnym ray tracingiem oraz DLSS 3.5 z funkcją Ray Reconstruction. Na graczy czeka zupełnie nowa przygoda utrzymana w klimacie szpiegowskiego thrillera.

Jakub Knapik, wiceprezes ds. artystycznych oraz dyrektor artystyczny w CD Projekt RED, zapowiedział ulepszenia następującymi słowami:

Dzięki inteligentnej technice DLSS 3.5, napędzanej mocą renderowania SI, możesz doświadczyć najnowszej lokalizacji Dogtown w Cyberpunk 2077: Widmo wolności w najlepszej odsłonie, z ostrzejszym obrazem, bardziej precyzyjnym oświetleniem i najwyższą możliwą liczbą wyświetlanych klatek na sekundę.

NVIDIA postanowiła jednocześnie zaprezentować odświeżonego Cyberpunka 2077 i najnowszy zwiastun to świetna wizytówka technologii oraz gry. Miałem okazję oglądać rozbudowany pokaz Night City ze wsparciem najnowszych rozwiązań firmy NVIDIA i choć nie każdy będzie mógł cieszyć się takimi atrakcjami, to jednak posiadacze najmocniejszych GPU mogą liczyć na naprawdę znakomitą jakość. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077: Widmo wolności.

Źródło: Informacja prasowa - NVIDIA

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper