Mortal Kombat 1 na graficznym porównaniu. Switch z dużymi ograniczeniami, a Steam Deck bez 60 fps

Gry
2143V
Mortal Kombat 1 porównanie - PS5 Switch
Iza Łęcka | 18.09.2023, 08:24

NetherRealm Studios zaoferowało najnowszą odsłonę swojej kultowej bijatyki nie tylko na konsolach aktualnej generacji oraz komputerach osobistych, ale również sięgnęło po Nintendo Switcha. Ta wersja produkcji mierzy się jednak z pewnymi trudnościami.

Mortal Kombat 1 na wszystkich platformach działa w 60 klatkach na sekundę z dynamiczną rozdzielczością oraz wsparciem AMD FSR. Na Xboksie Series S można dostrzec drobne zmiany w niektórych elementach gry w porównaniu z edycjami na Xboksa Series X i PlayStation 5, jednakże znacznie większe cięcia we wszystkich aspektach wizualnych – tekstury, geometria, oświetlenie, animacje, efekty post-processingu – dostrzeżecie w wersji na Nintendo Switcha.

Dalsza część tekstu pod wideo

NetherRealm Studios postawiło na 60 klatek podczas rozgrywki, choć filmy, menu oraz sekwencje specjalnych ruchów są ograniczone do płynności na poziomie 30 fps. Podczas zmagań na hybrydowej konsoli Nintendo nierzadko uciążliwe jest oczekiwanie na rozpoczęcie walki.

Steam Deck nie osiąga 60 klatek nawet na najniższych ustawieniach, dlatego youtuber ElAnalistaDeBits sugeruje, by ograniczyć częstotliwość odświeżania do 40Hz na niskich ustawieniach graficznych lub do 30Hz na średnich.

Autor poniższego materiału podkreśla, iż wrażenia z rozgrywki są „dobre na wszystkich platformach”, lecz różnice w grafice oraz płynności są wyraźne.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper