Bloodborne bez 60 fps przez "ograniczenia techniczne" - mamy świeży gameplay!
W trakcie The Game Awards 2014 oraz PlayStation Experience nie mogło zabraknąć Bloodborne. I From Software nie zawiodło, dostarczając nam świeżego gameplayu ze swojego nowego projektu.
W trakcie PlayStation Experience okazało się, że w Bloodborne pojawią się opcjonalne lochy, generowane proceduralnie. Ich zaliczanie będzie opcjonalne, tylko dla najbardziej zdeterminowanych graczy.
Na dwóch imprezach nie zabrakło świeżego gameplayu z Bloodborne. Udostępnioną rozgrywkę możecie sprawdzić poniżej.
Co ważne - Hidetaka Miyazaki potwierdził w rozmowie z Famitsu, że Bloodborne nie będzie działać w 60 fps.
"To trudna decyzja, którą musieliśmy podjąć w związku z technicznymi ograniczeniami. Niestety nie planujemy animacji 60 fps. Naprawdę mam nadzieję, że ludzie nie będą się nade mną za bardzo znęcać z tego powodu" - powiedział Miyazaki.
Dziennikarze, którzy mogli przetestować Bloodborne na gamescom 2014 narzekali na kulejący framerate, który nie uzyskiwał stałej wartości 30 fps. Miejmy nadzieję, że From Software w końcu dopracuje techniczne aspekty swojej produkcji. Z najnowszego gameplayu wynika, że firma jest na dobrej drodze.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.