Starfield bez bezpośredniego lądowania na planetach. Scenarzystka God of War „przeleciała” przez Pluton

Gry
2651V
Starfield
Wojciech Gruszczyk | 04.09.2023, 16:22

Alanah Pearce nie tylko pracuje dla Santa Monica Studio nad kolejnymi grami, ale scenarzystka jest wciąż aktywną streamerką i aktualnie ogrywa Starfielda. To właśnie jej materiał odpowiada na pytanie – czy w grze Bethesdy można wylądować na planecie bez wykorzystania szybkiej podróży?

W zeszłym tygodniu prezentowaliśmy na portalu naszą recenzję Starfielda, w której zaznaczyłem, że tytuł Bethesdy to wielka opowieść z ciekawą historią, ale gra mierzy się z wieloma ekranami wczytywania. Gracze tak naprawdę nie mogą bezpośrednio wylądować na planecie, a muszą wykorzystać do tej funkcji przygotowany system.

Dalsza część tekstu pod wideo

Alanah Pearce z Santa Monica Studio postanowiła sprawdzić, czy faktycznie deweloperzy nie przygotowali tej funkcji i streamerka oraz scenarzystka spędziła 7 godzin, by dostać się na powierzchnie Plutona.

W ostateczności? Misja nie została zakończona powodzeniem, ponieważ tak naprawdę statek kosmiczny nie wylądował na miejscu... można w zasadzie odnieść wrażenie, że maszyna przeleciała przez obiekt i znalazła się po drugiej stronie.

W KOŃCU mamy odpowiedź na pytanie „czy możemy ręcznie polecieć na powierzchnię planety”!

@Charalanahzard właśnie poleciała na powierzchnię Plutona, pamiętaj, że dotarcie na powierzchnię zajęło jej 7 godzin

#BethesdaGameStudios #Starfield #Xbox

Alanah Pearce wykonała eksperyment, który tak naprawdę nie miał sensu, ponieważ gracze i tak nie spędzaliby tyle czasu, by „ręcznie” wylądować na planecie. Teraz jednak już wiecie, że nie warto marnować siedmiu godzin, by potwierdzić sytuację, która była już ujawniona przez samych deweloperów.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.

Źródło: GhostOfSparta1_

Komentarze (155)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper