Armored Core 6. Poznaliśmy rozdzielczość i framerate na każdej konsoli. Ray Tracing tylko w hali maszyn

Gry
2068V
Armored Core 6
Bartosz Dawidowski | 21.08.2023, 10:12
PS5 XSX|S PC PS4 XONE

Armored Core 6: Fires of Rubicon trafi na rynek już za kilka dni. Przed tym wydarzeniem FromSoftware zdradza dokładną specyfikację graficzną gry na wszystkich konsolach.

Oficjalna strona Bandai Namco, dotycząca Armored Core 6: Fires of Rubicon została wzbogacona o opis parametrów graficznych, które otrzymamy na poszczególnych konsolach. Okazuje się, że na wszystkich platformach tytuł zadziała w rozdzielczości dynamicznej, oferując 60 fps wyłącznie na Xbox Series S, Xbox Series X oraz PS5.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety na ray tracing możemy liczyć tylko w hali maszyn, gdzie będziemy dokonywać ulepszeń i przeróbek naszych mechów. Taka opcja wizualna będzie dostępna tylko na PS5, XSS, XSX oraz na PC (gra zapewni też wsparcie dla ultraszerokich monitorów na komputerach).

Armoerd
resize icon

PS5

Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160

Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s

HDR: obsługiwane

Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)

 

PS4 PRO

Maksymalna rozdzielczość: Do 3200x1800

Liczba klatek na sekundę: Do 30 kl./s

HDR: Obsługiwany

 

PS4

Maksymalna rozdzielczość: do 1920x1080

Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s

HDR: obsługiwany

 

XBOX Series X

Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160

Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s

Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)

 

XBOX Series S

Maksymalna rozdzielczość: do 2560X1440

Liczba klatek na sekundę: do 60 kl./s

Raytracing: obsługiwany (tylko hala maszyn)

 

XBOX ONE X

Maksymalna rozdzielczość: do 3840x2160

Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s

HDR: obsługiwany

 

XBOX ONE

Maksymalna rozdzielczość: do 1600x900

Liczba klatek na sekundę: do 30 kl./s

HDR: nieobsługiwany

Poznaliśmy też pełną specyfikację techniczną dla PC:

Minimalne wymagania sprzętowe PC:

  • Procesor: Intel Core i7-4790K | Intel Core i5-8400 lub AMD Ryzen 7 1800X | AMD Ryzen 5 2600
  • RAM: 12 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1650 4 GB lub AMD Radeon RX 480 4 GB
  • DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
  • Miejsce na dysku: 60 GB
  • OS: Win10

 

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core i7-7700 | Intel Core i5-10400 lub AMD Ryzen 7 2700X | AMD Ryzen 5 3600
  • RAM: 12 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon RX 590 8 GB lub Intel Arc A750
  • DX:  DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
  • Miejsce na dysku: 60 GB
  • OS: Win10

 

Minimalne wymagania sprzętowe dla włączonego ray tracingu:

  • Procesor: Intel Core i7-4790K | Intel Core i5-8400 lub AMD Ryzen 7 1800X | AMD Ryzen 5 2600
  • RAM: 12 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2060, 6 GB lub AMD Radeon RX 6600, 8 GB
  • DX: DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
  • Miejsce na dysku: 60 GB
  • OS: Win10

 

Zalecane wymagania systemowe dla włączonego ray tracingu:

  • Procesor: Intel Core i7-7700 | Intel Core i5-10400 lub AMD Ryzen 7 2700X | AMD Ryzen 5 3600
  • RAM: 12 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2070, 8 GB lub AMD Radeon RX 6650 XT, 8 GB lub Intel Arc A770, 16 GB
  • DX:  DirectX12 (FEATURE LEVEL 12.0)
  • Miejsce na dysku: 60 GB
  • OS:  Win10/Win11

Zachęcam przy okazji do rzucenia okiem na najświeższy, ujawniony w trakcie weekendu, gameplay.

Źródło: https://service-en.bandainamcoent.eu/app/detail/a_id/5660

Komentarze (64)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper