Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 01.12.2014 12:25
Sony oszczędza - nie zobaczymy już reklam PlayStation w trakcie meczów
775V

Sony oszczędza - nie zobaczymy już reklam PlayStation w trakcie meczów

Najpierw linie lotnicze Emiraters, a teraz również Sony. Organizacja FIFA traci kolejnego kluczowego sponsora.

Sony podało dziś informację, że japoński gigant nie będzie odnawiał swojego kontraktu z organizacją FIFA. Powodem takiej decyzji są problemy finansowe Sony.

Raport z Nikkei wskazuje, że ostatni, 8-letni kontrakt Sony z FIFA, opiewał na kwotę 280 mln dolarów. Dzięki tej umowie mogliśmy oglądać reklamy PlayStation w trakcie ponad 40 piłkarskich turniejów - m.in. na mundialu w 2010 i 2014 roku.

Oficjalnym powodem zakończenia współpracy z FIFA są problemy finansowe Sony. I trudno kłócić się z takimi argumentami, bo od lat japoński gigant zgłasza kłopoty finansowe. Warto jednak przypomnieć, że FIFA nie ma w ostatnich latach dobrej prasy. Organizacja posądzana jest o niesprawiedliwe decyzje i korupcję. Taka atmosfera wokół FIFA spowodowała zerwanie kontraktu z liniami lotniczymi Emirates w czerwcu.

Tagi: