Test patcha Assassin's Creed: Unity - gdzie obiecana poprawa animacji na PS4?

W Sieci huczy od plotek, że najnowszy patch do Assassin's Creed: Unity na PS4 pogorszył jakość grafiki w grze Ubisoftu. Digital Foundry przyjrzało się dokładnie tej łatce. Sprawdźcie rezultaty analizy w rozwinięciu newsa.
Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamer.net, sprawdziła jakie dokładnie zmiany wprowadza nowy patch do Assassin's Cred: Unity na PS4. Wyeliminowano wiele bugów (np. zacinanie się bohatera w elementach lokacji), a w analizie nie zauważono żadnych negatywnych zmian w systemie oświetlenia czy ogólnej jakości graficznej. Problemem jest natomiast fakt, że nie zrobiono praktycznie nic z kulejącym frameratem.
Warto przypomnieć, że Ubisoft obiecywał nam duża poprawę framerate'u w swojej nowej grze na PS4. DigitalFoundry dokładnie przetestowało te twierdzenia. Zestawiono wersję gry 1.01 (patch Day One) z najświeższą aktualizacją. Okazało się, że wyniki ulepszono średnio o 2 procenty, co znajduje się w granicy błędu statystycznego ze względu na fakt, że gameplay nie był w 100% identyczny w poniższym porównaniu.
Niestety w niektórych miejscach gry nadal gracze borykają się z frameratem spadającym poniżej 20 klatek na sekundę.
W swoim podsumowaniu Digital Foundry podkreśliło, że na PS4 "działanie Assassin's Creed: Unity nadal rozczarowuje i wymaga znaczącej poprawy"



