Ubisoft rozkwasza bugi w Assassin's Creed Unity; trzeci patch w drodze

Gry
2022V
Ubisoft rozkwasza bugi w Assassin's Creed Unity; trzeci patch w drodze
Bartosz Dawidowski | 17.11.2014, 09:38

Ubisoft gorączkowo próbuje poprawić Assassin's Creed: Unity. W Sieci już wylądowały dwa pierwsze patche, a w drodze jest kolejny. Czy deweloperzy poprawili "chrupanie" framerate'u nowych przygód Arno?

Patch numer 2 został już opublikowany w wersji na PC i PS4, a dzisiaj "łatka" ma się również pojawić na Xbox One.

Drugi patch poprawia następujące problemy w Assassin's Creed: Unity:

- Arno wpadający w grunt.
- Zawieszanie gry przy dołączaniu do sesji kooperacyjnej.
- Arno "zacinający się" w wozach na siano.
- Długi przestój przy pojawianiu się głównego menu (tylko Xbox One
).


Zespół twórców umieścił ma oficjalnej stronie gry informacje, że na dniach udostępniony zostanie Patch numer 3. Na poprawienie jakich bugów możemy tu liczyć? Sprawdźcie poniższą listę:

- Poprawa gameplayu: Arno zacinający się w niektórych miejscach mapy, problemy z wychodzeniem z zasłon, bugi w animacji postaci, problemy z działaniem kamery.

- SI oraz tłumy NPC: problemy z animacją NPC, skryptami tłumu, nawigacją NPC, a także wykrywaniem Arno przez NPC.

- Problemy sieciowe: kilka błędów w grze kooperacyjnej, m.in. dołączanie do już otwartych sesji.

- Menusy i HUD: poprawa nieobecnych elementów w niektórych menusach; brak informacji o zakończeniu niektórych misji; błędy w wyświetlaniu HUD.

- Ogólna stabilność: zawieszanie gry, które występuje w głównej kampanii i trybie kooperacyjnym.


Twórcy podkreślili, że ta lista jeszcze nie zamyka tematu poprawy bugów w Patchu 3. Niestety nie znajdujemy tu choćby wzmianki o ulepszeniu płynności gry. Wygląda na to, że na usprawnienie framerate'u jeszcze poczekamy.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://assassinscreed.ubi.com/en-US/community/liveupdates/live_updates_details.aspx?c=tcm%3A152-184758-16&ct=tcm%3A148-76770-32

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper