Without Memory wygląda coraz lepiej

Gry
1817V
Without Memory wygląda coraz lepiej
Kuba Kleszcz | 15.11.2014, 10:00

Dinosaurum Games prężnie pracują nad swoją produkcją, która znajduje się wciąż w fazie przedprodukcyjnej. Studio jest na najlepszej drodze do wypuszczenia pierwszego trailera, jednak brakuje mu do tego środków.

Rosyjscy deweloperzy zapewniają, że las (któremu można się było przyjrzeć tutaj) został wreszcie ukończony i jest gotowy do pokazania się w pierwszym trailerze.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy mieli problemy ze skryptami i efektami dźwiękowymi, ale ponoć zostały już one rozwiązane. Poprawiono także stronę wizualną gry, co możecie sprawdzić w galerii. Dodano również efekty świetlne i mgłę.

Skriny w galerii mogą wam się wydać znajome - twórcy wypuścili podobne kadry, co wcześniej, jednak tym razem lepszej jakości. Ostatni screenshot ukazujący las zamieszczamy dla porównania, jak gra prezentowała się miesiąc temu.

Dinosaurum Games opanowali sztukę teselacji, dlatego na obrazku z rosyjskim wytłumaczeniem możecie przyjrzeć się temu, jak stworzone przez nich drzewo wygląda kolejno: z aktywną teselacją, bez teselacji oraz z teselacją i anty-aliasingiem.

Co nas interesuje chyba najbardziej, muzyka mająca się znaleźć w trailerze jest już ukończona. Do wydania pierwszego materiału tego typu potrzeba już tylko brakujących zdjęć lokacji i złożenia tego w całość.

Studio chce pozyskać środki finansowane na zmontowanie filmiku poprzez Boomstarter, rosyjski odpowiednik Kickstartera.

 

Źródło: http://www.dualshockers.com/2014/11/14/ps4-exclusive-without-memorys-1080p-screenshots-show-finished-and-improved-level-tassellation-and-more/

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper