Gracze sami poradzili sobie ze spadkami frameratu w Assassin's Creed: Unity

Wczoraj Ubisoft zapewniało nas, że zabiera się już za poprawianie problemów z Assassin's Creed: Unity. Niestety okazało się, że patch eliminujący problemy z frameratem zostanie wydany z opóźnieniem, bo w pierwszej kolejności firma zajmie się "poważniejszymi bugami".
Wygląda na to, że przez jakiś czas będziemy musieli sobie radzić sami. Na szczęście gracze już wykryli, jaka jest przyczyna spadków framerate'u w Assassin's Creed: Unity. Okazuje się, że by znacznie usprawnić płynność animacji w nowej grze należy przenieść PlayStation 4 do trybu offline (można to zrobić z poziomu ustawień sieciowych konsoli w głównym menu). Ten sam "trik" dotyczy wersji PC.
Takie rozwiązanie problemu pojawiło się na forum Reddit. Jego działanie potwierdziło kilkudziesięciu graczy.
Opcjonalnie można przebudować bazę danych PS4 poprzez odpalenie konsoli w trybie awaryjnym (safe mode).