Gracze sami poradzili sobie ze spadkami frameratu w Assassin's Creed: Unity

Gry
5562V
Gracze sami poradzili sobie ze spadkami frameratu w Assassin's Creed: Unity
Bartosz Dawidowski | 14.11.2014, 10:32

Wczoraj Ubisoft zapewniało nas, że zabiera się już za poprawianie problemów z Assassin's Creed: Unity. Niestety okazało się, że patch eliminujący problemy z frameratem zostanie wydany z opóźnieniem, bo w pierwszej kolejności firma zajmie się "poważniejszymi bugami".

Wygląda na to, że przez jakiś czas będziemy musieli sobie radzić sami. Na szczęście gracze już wykryli, jaka jest przyczyna spadków framerate'u w Assassin's Creed: Unity. Okazuje się, że by znacznie usprawnić płynność animacji w nowej grze należy przenieść PlayStation 4 do trybu offline (można to zrobić z poziomu ustawień sieciowych konsoli w głównym menu). Ten sam "trik" dotyczy wersji PC.

Takie rozwiązanie problemu pojawiło się na forum Reddit. Jego działanie potwierdziło kilkudziesięciu graczy.

Opcjonalnie można przebudować bazę danych PS4 poprzez odpalenie konsoli w trybie awaryjnym (safe mode).

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/

Komentarze (111)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper