Szef marki Xbox gratuluje premiery Diablo 4. Microsoft w każdym miejscu promuje grę Blizzarda

Gry
1311V
Diablo 4 Lilit
Wojciech Gruszczyk | 07.06.2023, 16:27

Microsoft nie zdążył przejąć Activision Blizzard przed premierą Diablo 4, ale korporacje ze sobą mocno współpracują, by promować najnowszą produkcję. Phil Spencer wykorzystał okazję, by pogratulować deweloperom wielkiego sukcesu.

Microsoft stara się sfinalizować przejęcie Activision Blizzard, by dołączyć do swojej rodziny takie IP jak właśnie Diablo. Korporacja zdaje sobie sprawę z siły uniwersum, a ostatni sukces Diablo 4 został dostrzeżony przez przedstawicieli Microsoftu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Phil Spencer i Larry Hryb pogratulowali Blizzardowi, a Mike Ybarra (szef Blizzarda) podziękował:

Gratulacje dla @RodFergusson @Qwik i całego zespołu @Blizzard_Ent, niesamowity sukces. #DiabloIV

Dzięki Phil! Bardzo doceniamy platformę @Xbox i graczy, którzy z nami współpracują. Cieszę się, że @Xbox jest naszym partnerem marketingowym - uwielbiam tę współpracę.

Gratulacje dla @RodFergusson i całego zespołu @Diablo

Microsoft w bardzo mocny sposób promuje Diablo 4 – od wczoraj wchodząc na witrynę xbox.com zobaczycie wielką reklamę gry. W zasadzie cała strona została przejęta przez produkcję Blizzarda, a Microsoft zachęca do produkcji, sprzętu oraz nawet do ubrań ze sklepu Blizzarda.

Banery związane z grą pojawiły się także na konsolach Microsoftu, a jednocześnie firma przygotowała dwa zwiastuny, które zachęcają kolejnych graczy do Diablo 4.

Amerykańska korporacja została w mocny sposób zaangażowana do promocji Diablo 4, a możemy sobie tylko wyobrazić, jak wyglądałaby premiera, gdyby Microsoft zdążył przejąć Activision Blizzard i dzięki temu świętowałby debiut „swojej” gry.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.

Źródło: Twitter / Xbox.com / YouTube.com

Komentarze (133)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper