God of War: Ragnarok traci dyrektora artystycznego. Raf Grassetti odchodzi z Santa Monica Studio

Gry
1227V
God of War wkurzony Kratos
Kajetan Węsierski | 20.05.2023, 11:30

God of War: Ragnarok zadebiutował kilka miesięcy temu, ale niewątpliwie dalej jest gorącym kąskiem dla fanów gier wideo. Mówimy wszak o jednej z najlepszych produkcji ubiegłego roku i podtrzymaniu znakomitej formy deweloperskiej Santa Monica Studio. W najnowszej odsłonie przygód Kratosa zagrało praktycznie wszystko - od historii, przez optymalizację, aż po znakomicie zaprojektowaną, klimatyczną warstwę graficzną.

W kontekście tej trzeciej kwestii sytuacja nie wygląda obecnie już tak kolorowo, jak jeszcze jakiś czas temu. Okazuje się bowiem, że mury twórców podlegających pod Sony opuszcza Raf Grassetti - mężczyzna, który spędził w studiu ostatnie dziesięć lat. I przez całą dekadę działał przy okazji aspektów artystycznych w grach, które produkowane były przez utalentowaną załogę słynącą z serii God of War.

Dalsza część tekstu pod wideo

W grze z 2018 roku miał przyjemność działać jako jeden z głównych grafików, a jego wysokie standardy i bardzo dobra praca zaowocowały awansem, którego konsekwencją były prace nad God of War: Ragnarok w roli dyrektora artystycznego. Mężczyzna poinformował szeroką publikę o swojej decyzji za pośrednictwem wpisów na Twitterze, w których wyraził wdzięczność kolegom z pracy za wspaniały czas, szansę i masę doświadczenia.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper