Remedy Entertainment przedstawia swoje nowe logo. Studio nie chce być łączone z jedną grą

Gry
1688V
Remedy Entertainment
Kajetan Węsierski | 15.04.2023, 13:30

Remedy Entertainment to obecnie jedno z najbardziej uznanych studiów w branży gier wideo. Choć oczywiście nie można ich jeszcze wymieniać wśród tych największych i niezawodnych, to trzeba przyznać, że ostatnimi czasy idzie im naprawdę świetnie. Zresztą, ich jakość najlepiej potwierdza portfolio, które może robić wrażenie zarówno na tych najbardziej doświadczonych graczach, jak i dużo młodszych.

Nie jest natomiast żadną tajemnicą, że ekipa mierzy dużo dalej. W ostatnich latach urośli do naprawdę ciekawych rozmiarów, dzięki czemu mogą obecnie rozwijać nie jeden, a kilka różnych projektów z wysokiej półki. A wraz z rosnącym ambicjami, pojawiła się także potrzeba zmiany - i trafiło na logo. Nowe ma reprezentować szerokie horyzonty i odcinać się od przywiązania wyłącznie do jednej serii gier:

Dalsza część tekstu pod wideo

Dziura od kuli w literze R w starej wersji logo symbolizowała erę Max Payne'a, ale dzisiejsze Remedy to o wiele więcej niż tylko jedna gra.

Mamy teraz całą gamę produkcji - zarówno nowe, jak i stare. Przyszedł czas na aktualizację i zdefiniowanie naszej tożsamości wizualnej, by w większym stopniu pokazywać naszą ewolucję w ciągu lat oraz lepiej wyrażać naszą wizję dzisiejszego Remedy.

Powyższe słowa pochodzą od dyrektora ds. komunikacji w Remedy, Thomasa Puha, i trzeba mu przyznać, że opisał sytuację jasno i klarownie. Remedy nie zamierza być "tymi od Maxa Payne'a", a pewnie niekoniecznie chciałoby być też kojarzone wyłącznie z Alanem Wakem czy Control. Ich wizja rozpościera się znacznie dalej i nowe logo ma w gruncie rzeczy o tym przypominać. Nam pozostaje czekać na potwierdzenie tego w praktyce.

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper