NVIDIA przedstawia przyszłość oświetlenia w grach. Path Tracing z SDK i lepsza grafika w Cyberpunk 2077

Gry
3517V
NVIDIA
Bartosz Dawidowski | 21.03.2023, 11:39

NVIDIA nie osiada na laurach. W trakcie GDC 2023 firma zaprezentowała swoje najnowsze przedsięwzięcia w zakresie ray tracingu.

Przede wszystkim NVIDIA opublikowała przy okazji właśnie trwającego GDC 2023 narzędzia dla deweloperów (SDK - Software Development Kit) do integracji Path Tracingu w grach.

Dalsza część tekstu pod wideo

"Nasz SDK RTX Path Tracing wiernie odtwarza fizykę wszystkich źródeł światła w danej scenie, tak by uzyskać obraz bliski temu, co widzi oko człowieka w realnym świecie.

RTX Path Tracing SDK stanowi kulminację dekad badań prowadzonych przez NVIDIA, zapewniając wsparcie dla następujących narzędzi i funkcji:

  • DLSS 3
  • RTX Direct Illumination (RTXDI)
  • NVIDIA Real-Time Denoisers (NRD)
  • Opacity Micro-Map (OMM)
  • Shader execution reordering (SER)

Firma przedstawiła możliwości swoich narzędzi do Path Tracingu w poniższym filmiku, opublikowanym z okazji GDC 2023.

Jako demonstrację możliwości rzeczonej technologii wybrano Cyberpunka 2077. NVIDIA współpracuje aktualnie z CDP RED, tak by zapewnić RTX Path Tracing w polskiej grze. Podczas prezentacji, do których dojdzie 22 i 23 kwietnia 2023 roku NVIDIA zademonstruje nową jakość oświetlenia, dzięki Path Tracingowi w czasie rzeczywistym, właśnie w Cyberpunk 2077.

Źródło: https://wccftech.com/nvidia-releases-path-tracing-sdk-v1-0-0-laying-the-path-to-future-rtx-integration/

Komentarze (112)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper