Diablo 4 na nowej rozgrywce. Twórcy pokazują gameplay, lokacje, bossów i opowiadają o Sanktuarium

Blizzard zachęca graczy do Diablo 4 oraz nadciągającej bety. Twórcy opublikowali długi materiał, który pozwala sprawdzić nowe ujęcia z rozgrywki, a jednocześnie przedstawiciele studia opowiadają o świecie pełnym demonów.
Blizzard już w weekend zaprezentował materiał otwierający Diablo 4, a jednocześnie korporacja przedstawiła wszystkie szczegóły dotyczące otwartych testów – gracze sprawdzą pozycję już w przyszłym miesiącu.
Studio opublikowało film prezentujący kulisy gry i na początku wypowiedział się Harrison Pink (starszy designer zadań), który zarysował miejsce akcji – jest to oczywiście Sanktuarium. Twórcy nie zmieniają przyzwyczajeń i ponownie zaproszą graczy do znanego świata. Joe Shely (reżyser) obiecuje, że Diablo 4 zapewni ogromną mapę i „na każdym obszarze czeka na graczy coś nowego”.




Dini McMurry (starsza projektantka podziemi) wspomniała o ważnym szczególe – Blizzard rozwijając Diablo 4 postawił na mroczniejszy styl, który przypomina Diablo 2.
W Diablo 4 znajdziemy pięć różnych obszarów i każdy region posiada własny motyw, florę i faunę – jest to pustynia Kedżystan, Scosglen inspirowany Szkocją, Strzaskane Szczyty były wzorowane na Karpatach, Suche Stepy to region górzysto-pustynny, a Hawezar to mokradła.
Przedstawiciele Blizzarda opowiadają także o stworach, a nawet wspominają o dużej swobodzie przemieszczania się po świecie – pierwszy raz w historii serii gracze otrzymają dostęp do świata bez ekranów wczytywania.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.