The Last of Us znacząco poprawia swój wynik. Widzowie ochoczo oglądają hit HBO

Filmy/seriale
1590V
the last of us hbo
Iza Łęcka | 19.01.2023, 07:34

HBO intensywnie promuje „The Last of Us”, co jak najbardziej może wpływać na słupki oglądalności. W dniu premiery opowieść przyciągnęła przed ekrany wiele osób, lecz zainteresowanie nie słabnie, co tylko potwierdza, że kolejni odbiorcy poznają historię Ellie i Joela.

„The Last of Us” tworzone we współpracy z HBO to projekt będący początkiem szeroko zakrojonej strategii Sony mającej na celu przygotowywanie produkcji z bohaterami PlayStation, które debiutują zarówno na małych, jak i dużych ekranach. „Uncharted” przetarł szlaki, lecz obserwując proces powstania widowiska z Tomem Hollandem w roli głównej, można śmiało stwierdzić, że filmu nie omijały problemy. Serial na podstawie gry Naughty Dog od początku był rozwijany przez doświadczonych twórców, a za scenariusz odpowiadali Neil Druckmann i Craig Mazin.

Dalsza część tekstu pod wideo

Możemy podejrzewać, że właśnie dobranie odpowiedniej ekipy okazało się kluczem do sukcesu, którym ochoczo chwali się stacja HBO. Serial „The Last of Us” w kolejne 24 godziny od premiery znacząco poprawił swój rezultat – w 2 dni pierwszy odcinek wybrało ponad 10 mln widzów.

„Premiera serialu @TheLastofUsHBO zgromadziła już ponad 10 milionów widzów w ciągu dwóch dni na platformach linearnych i @HBOMax w Stanach Zjednoczonych”.

„Ród smoka”, który jak dotąd ustanowił dla HBO i HBO Max rekord oglądalności, nadal pozostaje niekwestionowanym liderem, lecz warto zauważyć, że produkcja przygotowana we współpracy z PlayStation nieustannie poprawia swój wynik. Obecnie średnia serii na serwisie Rotten Tomatoes wynosi 99% od recenzentów i 96% od widzów.

Źródło: Twitter: InsideHBOMax

Komentarze (85)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper