Szef marki Xbox zwraca się do firm tworzących gry: „Odwróćmy się od dzielenia graczy”
Phil Spencer otrzymał dzisiaj nagrodę na New York Game Awards 2023. Szef marki Xbox został wyróżniony jako „legenda branży” i podczas swojego wystąpienia przedstawiciel Microsoftu wygłosił ciekawe oświadczenie.
Phil Spencer dołączając do Microsoftu rozpoczął nowy początek dla marki Xbox. Jego działania są dostrzegane przez organizatorów kolejnych wydarzeń i od czasu do czasu szef Microsoft Gaming otrzymuje różne wyróżnienia i nagrody.
Na 12. dorocznym New York Game Awards, szef marki Xbox otrzymał nagrodę „Legendy Branży” i wykorzystał chwilę, by wypowiedzieć kilka słów. Jego zdaniem gry powinny oferować graczom, jak najwięcej radości, a deweloperzy oraz wydawcy nie powinni skupiać się na dzieleniu społeczności – zadaniem zespołów jest integrowanie fanów.
„Dzisiaj, jako twórcy, jako liderzy, jako budowniczy świata, naszą największą odpowiedzialnością jest inspirowanie i zachęcanie do radości. Każdy z setek tytułów, które gracze mają na wyciągnięcie ręki dziś i jutro, są wizytówkami radości”.
„Halo, God of War, Vampire Survivors, Świnka Peppa - duże gry, małe gry, gry mobilne, indie - każda z nich została zaprojektowana, by dostarczyć zastrzyk radości w naszym życiu, aby dać nam tyle radości, że ludzie chcą o niej mówić, dzielić się nią. My, wszyscy tu dziś obecni, wszystkie nasze zespoły na całym świecie, wszyscy jesteśmy częścią tworzenia tego efektu echa radości”.
Szef marki Xbox wspomniał o „efekcie echa radości”, ponieważ jego zdaniem gry oferują pozytywne doświadczenie, którym powinni dzielić się twórcy oraz gracze, a dzięki odpowiednim działaniom produkcje mogą wnieść do naszego życia wiele dobra.
„Nasi twórcy, którzy odważnie i celowo oferują swoje wizje na świat, szczególnie w obecnej kulturze krytyki i anulowania. Nasi gracze, którzy odważnie i celowo spędzają czas przy naszych grach, aby zachęcić, zrelaksować się i poprawić swoje życie. I liderzy biznesu - jesteśmy wezwani do odwagi, aby chronić i pielęgnować tę zbiorową radość. Jesteśmy wezwani do zatrzymania tych doświadczeń, tworzenia ich i rozwijania. Szukanie i otaczanie się wieloma perspektywami”.
„Chcąc uhonorować nasze różnice w zakresie doświadczeń i obszarów geograficznych, a także praktykować empatię podczas celowego słuchania innych. Odwróćmy się od dzielenia graczy i twórców, a zamiast tego zwróćmy się ku sobie nawzajem, ponieważ wspólnie rozwijamy i wzmacniamy radość. To jest efekt echa radości z gier”.