Dune: Awakening wygląda pięknie i rozbudza oczekiwania, jednak premiera to odległy temat

Gry
1683V
Dune Awakening
Wojciech Gruszczyk | 09.12.2022, 21:18

W przyszłym roku odbędzie się premiera „Dune 2” od Denisa Villeneuve'a, ale wiele na to wskazuje, że na Dune: Awakening przyjdzie nam zaczekać jeszcze więcej. Najnowsza produkcja studia Funcom wciąż potrzebuje sporo czasu.

The Game Awards pozwoliło nam spojrzeć na nowy zwiastun Dune: Awakening, jednak okazuje się, że przedstawione ujęcia wciąż pokazywały grę w pre-alfie. Twórcy dopiero w przyszłym roku wejdą do fazy beta i będą realizować projekt, by w przyszłości wielu graczy mogło zapoznać się z wielką i rozbudowaną produkcją.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dune: Awakening to „ambitny Open World Survival MMO”, który jest zainspirowany arcydziełem napisanym przez Franka Herberta oraz filmem Denisa Villeneuve'a. Twórcy rozwijają projekt z myślą o „fanach Diuny” i „weteranach gatunku Survival”.

Produkcja jest oparta na silnym fundamencie znanym z Conan Exiles, jednak deweloperzy chcą wykorzystać wszystkie atuty uniwersum, by przenieść graczy do intrygującego świata:

„I W Dune: Awakening starasz się przetrwać niezliczone niebezpieczeństwa Arrakis u boku tysięcy innych graczy. Poznaj swoją rolę i tożsamość, przeżywając epicką podróż osobistą, od poszukiwania wody i budowania schronień przed burzami po kontrolowanie przepływu przyprawy w najwyższych sferach planety.

Przyprawa leży w centrum konfliktu, rozwoju i władzy w Dune: Awakening. Tam, gdzie pojawiają się wybuchy przyprawy, zbiegają się gracze. Walki mogą obejmować zarówno szybkie potyczki, jak i wielkie bitwy, w których piechota, pojazdy naziemne i ornitoptery odgrywają istotną rolę”.

W trakcie gry doświadczymy „wielu wyborów do podjęcia i ścieżek do odkrycia”, będziemy eksplorować głębokie pustynie, a dzięki zaawansowanym pancerzom i broniom staniemy się „śmiertelnie niebezpiecznym najemnikiem”. W grze otrzymamy możliwość przeprowadzania operacji związanych ze zbieraniem przypraw i zdobędziemy wpływy wśród Wielkich Domów.

Dune: Awakening

W kilku słowach na temat gry wypowiedział się Joel Bylos, Chief Creative Officer w Funcom i dyrektor kreatywny Dune: Awakening:

„Praca z tak bogatym i rozbudowanym uniwersum, jakim jest Dune, doskonale wpisuje się w dążenie Funcomu do tworzenia fascynujących wieloosobowych otwartych światów. Z Dune: Awakening, staramy się przesunąć granice tego, czego ludzie oczekują w przestrzeni Survival - i nie mogę się doczekać, aż będziemy mogli oddać ją w ręce naszych graczy”.

Pozytywnych słów nie ukrywał także Sam Rappaport, VP, Interactive Media w Legendary Entertainment:

„Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia uniwersum Dune w tak wciągający i interaktywny sposób. Głębia i szczegóły, jakie Funcom wnosi do Dune: Awakening na PC i konsole jest zdumiewająca i nie możemy się doczekać, aż fani Diuny i gier survivalowych dołączą do nas na Arrakis i spróbują swoich sił w przetrwaniu na najbardziej niebezpiecznej planecie we wszechświecie”.

Źródło: Informacja prasowa - Marchsreiter Communications GmbH

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper