Wiedźmin 3 Next-Gen z nowymi szczegółami. Gra będzie błyszczeć dzięki ray tracingowi

Gry
3453V
Wiedźmin next-gen
Wojciech Gruszczyk | 01.12.2022, 20:27

Firma NVIDIA przedstawiła bardzo ciekawe szczegóły dotyczące next-genowej wersji Wiedźmina 3: Dziki Gon. Nowa edycja produkcji otrzyma wsparcie DLSS 3 oraz ray tracingu i producent kart graficznych potwierdził czego tak naprawdę możemy się spodziewać.

14 grudnia Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje na PlayStation 5, Xboksach Series X|S oraz komputerach osobistych. Posiadacze gry na konsole poprzedniej generacji oraz PC mogą liczyć na bezpłatną aktualizację.

Dalsza część tekstu pod wideo

Firma NVIDIA zaktualizowała swoją podstronę, na której potwierdza, że Wiedźmin 3: Dziki Gon wykorzysta potencjał kart graficznych z serii RTX oraz oczywiście klienci producenta mogą liczyć na DLSS 3.

Zdaniem Nvidii – Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma „nowe funkcje graficzne, które w pełni wykorzystują możliwości najnowszych komputerów PC i laptopów”. Czego możemy się spodziewać?

  • RTX Global Illumination (RTXGI) dodaje bardziej wciągające i realistyczne zewnętrzne oświetlenie wykorzystujące ray tracing.
  • Ray-traced ambient occlusion poprawia cieniowanie wokół obiektów zasłaniających światło
  • Ray-traced shadows zwiększa wierność, przejrzystość i widoczność cieni.
  • Ray-traced reflections zwiększa dokładność i jakość odbić na zbiornikach wodnych i innych odpowiednio odbijających powierzchniach.

To jednak nie koniec, ponieważ gra otrzyma także ustawienia Ultra+, które zwiększają odległość rysowania, gęstość liści, szczegółowość postaci w tle, jakość assetów i wiele więcej. NVIDIA potwierdza również, że gracze mogą liczyć na tekstury o większej rozdzielczości, a środowiska zyskają „nowe szczegóły geometryczne”.

Warto oczywiście dodać, że na konsolach możemy nie otrzymać wszystkich wymienionych ulepszeń.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: NVIDIA

Komentarze (146)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper