Call of Duty Modern Warfare II i Warzone 2.0 z dużą zmianą w aktualizacji, która wywołuje kontrowersje

Twórcy Call of Duty: Modern Warfare 2 i Warzone 2.0 nie ogłaszali tej zmiany z fanfarami. Modyfikacja jest jednak spora i już wywołuje kontrowersje. Chodzi o duże zredukowanie potencjału bojowego amunicji przeciwpancernej.
Deweloperzy Call of Duty: Modern Warfare 2 i Warzone 2.0 opublikowali 22 listopada aktualizację do swoich strzelanek FPP. Największą modyfikacją w tym patchu jest osłabienie, a według niektórych praktycznie neutralizacja, pocisków przeciwpancernych.
W oficjalnym komunikacie (znajdziecie go na oficjalnej stronie) deweloperzy wspominają o „usunięciu mnożnika obrażeń dla amunicji przeciwpancernej przy rażeniu opancerzonych oponentów”.




Pociski tego typu zachowują skuteczność przy unieszkodliwianiu pojazdów, ale fani Call of Duty: Modern Warfare 2 i Warzone 2.0 stracili opcję łatwiejszego przebijania pancerzy noszonych przez żołnierzy. Zmiana wywołuje długie dyskusje, niektórzy fani sugerują na Reddit, że w takiej sytuacji powinno dojść do zmiany nazwy takiej amunicji na „pociski przeciwpojazdowe”. Inni chwalą jednak takie posunięcie autorów, argumentując, że wprowadzi to lepszy balans do walk w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Warzone 2.0.
W ostatnim patchu deweloperzy naprawili też wiele błędów, m.in. problemy z działaniem przestrzennej warstwy dźwiękowej oraz błędnie wykrywaną kolizję z obiektami, co pozwalało w niektórych miejscach na „zaglądanie” za geometrię środowiska i stanowiło exploit.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Modern Warfare II.