Elden Ring z wielką i ważną aktualizacją. Gra może otrzymać wsparcie RT i nowe lokacje

Gry
3633V
Elden Ring
Wojciech Gruszczyk | 13.10.2022, 14:32

From Software opublikowało dużą aktualizację na serwerach Elden Ring. Studio w głównej mierze zajmuje się balansem, jednak twórcy zdecydowali się ostatecznie oddzielić rywalizację PvE od PvP. W przyszłości może to przynieść sporo pozytywów.

Na wszystkich platformach zadebiutowała właśnie aktualizacja do Elden Ring, której zadaniem jest w głównej mierze dopracowanie produkcji. Deweloperzy zadbali również o istotną zmianę, o której od pewnego czasu wspominała społeczność.

Dalsza część tekstu pod wideo

Patch 1.07 oddziela balans PvP od PvE, czyli skalowanie broni, umiejętności, zaklęć oraz różnych ataków może mieć inne wartości w rywalizacji gracz vs. gracz od zmagań z potworami.

Lista zmian jest naprawdę spora (TUTAJ szczegóły) i w głównej mierze deweloperzy dbają o to, by przykładowo zwiększyć siłę ataków, poprawić skuteczność niektórych ciosów lub zmniejszyć ich moc.

Najważniejsza jest jednak wspomniana wcześniej zmiana, ponieważ deweloperzy mogą teraz osobno dopracowywać zmagania PvP i PvE, co na pewno pozytywnie wpłynie na doświadczenie graczy.

To jednak nie koniec ciekawostek znalezionych w plikach gry – Lance McDonald potwierdza, że najnowsza aktualizacja dodała do produkcji adnotację dotyczącą powrotu do menu podczas włączania ray tracingu, więc bardzo możliwe, że technologia zostanie wkrótce wdrożona do gry.

„Najnowsza aktualizacja dla Elden Ring dodaje wątki menu związane z funkcjami ray tracingu”.

Insider wspomina także o dwóch nowych mapach (radagon96, dzięki!):

„Aktualizacja zawiera również odniesienia do dwóch nowych map, które nie istnieją jeszcze w plikach produkcji”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.

Źródło: Bandai Namco

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper