God of War Ragnarok na nowym materiale. Gra otrzyma ponad 60 opcji dostępności

Gry
3306V
God of War Ragnarok
Wojciech Gruszczyk | 08.09.2022, 19:06

God of War Ragnarok to kolejna produkcja PlayStation Studios, która ma trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Twórcy zadbali o to, by każdy gracz mógł dostosować rozgrywkę do własnych możliwości.

Santa Monica Studio przygotowało ponad 60 opcji personalizacji rozgrywki, by gracze mogli ustawić między innymi automatyczny bieg po błotnistych lokacjach lub bardziej zauważalne komunikaty podczas pojedynków.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy skorzystali z pomocy wielu konsultantów, testerów oraz nawet weteranów oraz niewidomych graczy, by dopracować God of War Ragnarok pod względem czterech kluczowych elementów: wzroku, słuchu, umiejętności motorycznych i rozumienia poznawczego.

W grze pojawi się między innymi tryb wysokiego kontrastu, dzięki któremu na ekranie zobaczymy tylko wyznaczone kolory – za ich pomocą zostaną określone przedmioty, postacie, tła oraz inne elementy, by zwiększyć ogólną widoczność i zmniejszyć „bałagan wizualny”. Deweloperzy przygotowali także modyfikacje do zagadek na czas czy też bardziej zręcznościowych fragmentów rozgrywki.

Santa Monica Studio wykorzystuje wcześniej przygotowane opcje, wśród których można wyróżnić między innymi rozmiar tekstu oraz ikon, ale deweloperzy opracowali także szereg nowych elementów, które zapewnią graczom informacje sensoryczne w wielu formach: dźwiękowym, wizualnym i haptycznym. W grze pojawi się nawet opcja automatycznego zbierania przedmiotów lub uzupełniania zdrowia – tak by opowieść była dostępniejsza dla szerokiego grona odbiorców.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.

Źródło: Game Informer

Komentarze (78)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper