Szef marki Xbox chwali twórców The Last of Us Part I. Phil Spencer reaguje na pracę Naughty Dog

Microsoft od ubiegłej generacji stara się, by gry były dostępne dla jak największej liczby graczy. To właśnie z tego powodu Phil Spencer zareagował na materiał Naughty Dog, który potwierdza szereg nowych funkcji dostosowania rozgrywki dla każdego odbiorcy.
Nie każdy może trzymać w rękach kontroler i swobodnie obsługiwać dwa analogi, d-pad, przyciski funkcyjne triggery oraz bumpery. To właśnie z tego powodu od kilku lat kolejni producenci starają się zapewnić szereg opcji dostosowania rozgrywki dla kolejnych graczy, by zainteresowani mogli cieszyć się poznając nowe opowieści lub pokonując kolejnych wrogów.
The Last of Us Part I to najnowsza produkcja, która otrzyma szereg funkcji, by opowieść Joela i Ellie była dostępna dla kolejnych graczy – szef marki Xbox zobaczył materiał Naughty Dog i postanowił pogratulować zespołowi:




„Gry są dla każdego! The Last of Us Part I zawiera ponad 60 opcji ułatwień dostępu, dzięki którym możesz grać na swój sposób.
Przeczytaj więcej o dostępności w The Last of Us Part I na blogu @PlayStation: https://bit.ly/3dVMkFW”.
„To naprawdę imponujące, aby zobaczyć nacisk na dostępność od @NaughtyDog. Studio kontynuuje wprowadzanie innowacji do wydania po wydaniu, dzięki czemu w ich gry może grać większa liczba graczy. Inspirująca praca @Neil_druckmann i zespołu”.
Really impressive to see the accessibility focus from @Naughty_Dog. The studio continues to innovate release after release making their games playable by more gamers. Inspiring work @Neil_Druckmann and team.
— Phil Spencer (@XboxP3) August 26, 2022
„Jesteśmy podekscytowani postępami, jakie nasi utalentowani programiści z różnych dziedzin osiągnęli w zakresie dostępności, a wysiłki całej branży mają na celu ciągłe poszukiwanie sposobów na uczynienie gier coraz bardziej dostępnymi. Bardzo dziękujemy!”
„Dzięki, Phil”
We're thrilled by the advances our talented developers across multiple disciplines achieved in accessibility, and it's an industry-wide effort to keep searching for ways to make games more and more accessible. Thank you so much!
— Naughty Dog (@Naughty_Dog) August 26, 2022
Na wiadomość zareagowali deweloperzy oraz Neil Druckmann.
Najnowsze wydanie The Last of Us to dobra okazja, by z przygodą mogli zapoznać się kolejni gracze. Jak wiadomo Naughty Dog postanowiło ulepszyć grafikę, ale jednocześnie deweloperzy sprawią, że z przygodą będą mogły zapoznać się kolejne osoby.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Last of Us Part I.