Parkour w Assassin's Creed: Unity jest jeszcze lepszy niż w całej historii serii

Wieści o flagowym cyklu Ubisoft ciąg dalszy, tym razem na scenę wskakują informacje dotyczące ewolucji jakie przyjdzie nam wykonywać podczas przechodzenia gry.
Podczas San Diego Comic-Con Francuzi postawili specjalny tor przeszkód, który fani mogli spróbować przebyć w całości wykorzystując swoje umiejętności wspinaczkowo-parkourowe.
Całość została skonstruowana, aby pomóc w promocji jednego z najważniejszych aspektów serii o zabójcach, jakim jest wchodzenie na wszelkiej maści budynki, góry i drzewa.




W specjalnym wywiadzie z deweloperem Assassin's Creed: Unity zapytano się o to jakiej rewolucji poddano mechanikę Asasyna. Z udzielonej redaktorowi odpowiedzi możemy dowiedzieć się, że od teraz będziemy mieli pełną kontrolę nie tylko nad wchodzeniem, ale też i schodzeniem z każdego wysokiego punktu.
Do tej pory nasze manewry w tym zakresie były bardzo ograniczone.