Kajko i Kokosz Na Plasterki na pierwszej rozgrywce. Gracze krytykują i chwalą grę

Gry
2416V
Kajko i Kokosz Na plasterki niczym Diablo. Gra zmierza na PS5, XSX|S i PC
Wojciech Gruszczyk | 21.06.2022, 18:35

Twórcy Kajko i Kokosz Na Plasterki zaprezentowali pierwszy materiał z rozgrywki nadciągającej przygody dwóch znanych bohaterów. Deweloperzy postawili na gameplay z pre-alfy, co raczej nie było najlepszą decyzją biorąc pod uwagę jakość gry.

Deweloperzy zazwyczaj nie decydują się na publikowanie materiałów z pre-alfy swoich produkcji, ponieważ w ostateczności gra może wyglądać znacznie lepiej. Starving Pixels postanowiło zaprezentować Kajko i Kokosz Na Plasterki we wczesnej wersji i nie jestem pewien, czy była to dobra decyzja, bo choć do premiery pozostało jeszcze sporo czasu, to jednak tytuł wygląda średnio.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwsze opinie na temat propozycji są bardzo mieszane, bo choć część graczy chwali Kajko i Kokosz Na Plasterki, to jednak nie brakuje krytycznych komentarzy:  

„Ale kupa, przecież to miało wyglądać jak komiks, a nie w trójwymiarze ;( no lipa straszna. Na obrazku pierwszym z gry wyglądało to zupełnie inaczej” – Wujek SamoDobro

„To takie biedne margonem.. tyle ze tamta gra ma ze 20lat” – Kret3371

„Zapowiada się git majonez” – KIKO CAT

„Super mechanika z kośćmi!” – Kacper

Warto jeszcze zajrzeć do samego opisu filmu Kajko i Kokosz Na Plasterki, ponieważ dowiadujemy się z niego, że tytuł trafi tak naprawdę na pięć platform (PS5, PS4, XSX|S, XOne, PC) i premiera planowana jest na 2023 rok. Deweloperzy stawiają na kooperację do maksymalnie czterech osób lub rozgrywkę single-player.

„Kajko i Kokosz Na Plasterki będzie grą RPG typu hack'n'slash, gdzie szczególny nacisk położony będzie na fabułę, którą tworzy dla nas sam Maciek Kur - autor nowych przygód Kajka i Kokosza, a także scenarzysta serialu na platformie Netflix”.

Deweloperzy potwierdzają również, że rozgrywka w Kajko i Kokosz Na Plasterki będzie oparta na papierowym systemie RPG Earthdawn – każda z postaci jest przedstawiona przez klasyczne atrybuty, a przed akcją zainteresowani muszą rzucić kostką.

„Gracz będzie mógł wcielić się w postać Kokosza, Kajka, Mirmiła, Woja Wita, Łamignata, bądź Jagi wybierając przy tym jedną z piętnastu dostępnych dyscyplin między innymi: Wojownik, Czarodziej, Łucznik czy Trubadur. Rozwój postaci nie będzie ograniczony pojedynczą ścieżką, a wykorzystując specjalny Talent - Wszechstronność gracz będzie mógł łączyć przykładowo Wojownika z mocami Czarodzieja”.

Kajko i Kokosz Na Plasterki będzie zawierał „zaawansowany system walki”, który zmusi graczy do podejmowania taktycznych wyborów. 

Źródło: Informacja od czytelnika - Paweł, dzięki za link

Komentarze (68)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper