Project CARS dwa lata później - różnice w grafice

Żyjemy w dziwnych czasach, w których czasami gry na starszych materiałach (nawet sprzed roku) potrafią wyglądać lepiej niż w dniu premiery. Sytuacja jest zgoła odmienna w przypadku Project CARS, ponieważ właśnie zerknąłem na materiał, który udowadnia, że nie wszyscy przed premierą chcą nam sprzedać bubla.
Sprawa jest prosta – ta sama trasa (California Highway), ten sam samochód (BAC Mono), ale całkowicie inny build produkcji (wersja 249 z lipca 2012 roku vs. wersja 782 z sierpnia 2014 roku).
Nie chcę zagłębiać się w szczegóły i wypisywać wszystkich detali, ale myślę, że każdy z Was z łatwością dostrzeże znaczące różnice w tych dwóch odsłonach Projectu CARS. Podczas oglądanie nie skupiajcie się na samej trasie, a podziwiajcie także widoki, które nabrały „wyrazu”.




Warto wspomnieć, że wczoraj mogliśmy zerknąć na przejazd Forda Focusa po Lazurowym Wybrzeżu.
Project CARS w wersji na PlayStation 4, Xboksa One oraz komputery osobiste zadebiutuje w listopadzie.