Dlaczego Sunset Overdrive trafi wyłącznie na Xboksa One?

I odpowiadając na Wasze zaczepki – to podobno nie przez worek pieniędzy, który otrzymali przedstawiciele Insomniac Games. W sprawie ekskluzywności swojego tytułu wypowiedział się założyciel studia Ted Price.
Redaktorzy serwisu GameRevolution mogli porozmawiać z założycielem Insomniac Games, który zaznaczył, że relacja jego studia z Sony ma się bardzo dobrze, jednak to Xbox One pasował idealnie do tego projektu.
"Mamy długą historię i świetne relacje z Sony i nadal będziemy ściśle współpracować. Jednak, gdy Microsoft ogłosił Xboksa Ona, czuliśmy, że to co Microsoft zaoferował pod względem funkcji i platformy Xbox Live idealnie pasowało do Sunset Overdrive."




Jak się okazuje sam Microsoft pomógł twórcom w przygotowaniu trybu sieciowego Sunset Overdrive.
"Nasz tryb sieciowy nazywa się Chaos Squad i obsługuje ośmiu graczy, którzy podróżują po wielkim otwartym świecie, gdzie mogą wykonywać najróżniejsze zadania. To nie jest prosta sprawa do stworzenia. Siła Microsoftu na platformie i w Xbox Live była bezcenną pomocą pozwalającą nam stworzyć unikalne doświadczanie w grze sieciowej. Ponadto nasza współpraca odbyła się bez problemu i jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu pomocy i zaangażowania, którą otrzymaliśmy dla Sunset Overdrive."
Jak widać amerykańska korporacja pomogła twórcom Ratcheta stworzyć sieciowe zmagania w ich najnowszym tytule. Pewnie rozgrywka Online w Sunset Overdrive będzie miła zabawą dla grupy znajomych, którzy będą walczyć ze hordami mutantów.