Pierwszy gameplay z The Last of Us Remastered w przyszłym tygodniu? Sony szykuje kampanię

The Last of Us zadebiutuje na PlayStation 4 już za 20 dni i pewnie nie będzie dla Was wielkim zaskoczeniem, że Sony ma wielkie plany związane z tą produkcją. Duża kampania marketingowa to pewniak!




Jak możecie zobaczyć powyżej australijski oddział PlayStation zapowiedział, że w przyszłym tygodniu poznamy plany Naughty Dog. Graczom i znawcom branży więcej nie potrzeba, aby przypuszczać, że w końcu otrzymamy fragment rozgrywki z wersji na PlayStation 4! W zasadzie będzie to „ostatni moment”.
Ta informacja może też mieć związek z ogromną kampanią marketingową, która będzie promować The Last of Us. Według magazynu MCV, reklamy telewizyjne tej produkcji pojawi się w telewizji oraz w londyńskim metrze. Oczywiście, również na wiele witryn trafią stosowne „reklamówki”. Aktualnie budżet na promocję nie został ujawniony, ale możemy przypuszczać, że Sony nie będzie oszczędzać.
W sprawie pozycji wypowiedział się menadżer projektu – Josh Walker – który wspomniał, że liczba zamówień przedpremierowych jest niezwykle duża, a to udowadnia wielkie zainteresowanie grą i sugeruje dużą sprzedaż.