Battlefield 2042 krytykowany przez "ojca" BF3: "czy ktoś kontrolował jakość gry?"

Gry
1807V
Battlefield 2042 art
Mateusz Wróbel | 11.02.2022, 16:39

Battlefield 2042 jest krytykowany nie tylko przez graczy, domagających się nawet o zwrot pieniędzy za grę, ale również przez oryginalnego twórcę pokochanego Battlefield 3.

Nie ulega wątpliwości, że Battlefield 2042 zawiódł wielu fanów strzelanek. W tym Davida Goldfarba, który był głównym projektantem Battlefield 3 i Battlefield: Bad Company 2 - czyli dwóch, przez wielu, najlepszych odsłon serii.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloper krytycznie wypowiedział się o grze na swoim profilu Twitter podsumowując to wszystko tym, że stan jakości w rzeczonym tytule jest na dość kłopotliwym poziomie:

Naprawdę staram się zrozumieć, dlaczego niektóre z tych elementów projektu zostały wykonane. Dlaczego nie ma mniejszych map dla piechot? Dlaczego liczba 128 graczy była czymś, co nie uwzględniało piechoty? Dlaczego całe mapy wysyłano bez żadnych szczegółów? Czy był tam ktoś z kontroli jakości? Kto tam pomyślał, że to doświadczenie uhonoruje doświadczenie z BF i pójdzie jeszcze dalej? Jestem zdumiony, że w BF2042 było tyle błędów, nawet znając przeszkody z góry.

Mówiąc o przeszkodach z góry Goldfarb prawdopodobnie ma na myśli silnik graficzny Frostbite, który sprawia deweloperom więcej problemów niż przyjemności. Kłopotem było zapewne także to, że EA DICE miało mało czasu na przygotowanie Battlefield 2042, ponieważ strzelanka pierwotnie - według informacji przedstawionych przez Toma Hendersona - była projektowana jako Battlefield Royale, mający być odpowiedzią na Call of Duty Warzone.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 2042.

Źródło: PSU

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper