The Last of Us na PlayStation 4 w 60 klatkach na sekundę

Od pewnego czasu przedstawiciele Naughty Dog w swoim studiu sprawdzają wszystkie detale The Last of Us na PlayStation 4, a my możemy zapoznać się z ich pozytywnymi reakcjami (klik oraz klik). Jednak dopiero teraz otrzymaliśmy potwierdzenie, że gra w kampanii oraz trybie sieciowym zadziała w 60 klatkach na sekundę.
Sprawę ponownie poruszył Christian Gyrling, który w odpowiedzi na pytanie jednego z fanów potwierdził 60 klatek na sekundę w obu wariantach rozgrywki:
@thatJohann Yes, 60 fps in both single and multiplayer.
— Christian Gyrling (@cgyrling) lipiec 1, 2014




Trzeba jednak pamiętać, że studio pracuje, aby rozgrywka była płynna i pozbawiona spadków animacji. W tej sytuacji zainteresowani gracze prawdopodobnie otrzymają stałą liczbę 60 FPS-ów.
@WillHype We have worked hard to remove drops so that the experience should be at a constant 60 fps.
— Christian Gyrling (@cgyrling) lipiec 1, 2014
Na zakończenie ciekawostka – zastanawiacie się, co to za grafika upiększa tę wiadomość? Niektórzy z Was mogli skojarzyć to miejsce z Left Behind – programista Allen Chou opublikował na swoim blogu niesamowite zdjęcia (znajdziecie je w galerii), które przedstawiają opuszczone centrum handlowe i potwierdził, że właśnie ta miejscówka była wykorzystywana do produkcji tego DLC.