DICE testowali rozszerzoną rzeczywistość w ME. Gra prędko się nie ukaże
Gry
1005V

PC
PS4
XONE
PS3
X360
Szwedzkie studio nie śpieszy się z tworzeniem . Twórcy chcą maksymalnie dopieścić swój tytuł i pozbyć się przywar pierwowzoru z 2009 roku. DICE testowało także swoje dzieło na goglach VR.
Z wywiadu przeprowadzonym przez serwis Eurogamer z Karlem-Magnusem Troedssonem dowiedzieliśmy się, że EA obiecało DICE, że na stworzenie mają tyle czasu, ile zapragną, aby wszystko zostało należycie zrobione.
Dalsza część tekstu pod wideo

Konsola NINTENDO Switch Oled Biała + Minecraft Gra NINTENDO SWITCH
0 zł
Kup teraz
1639.27 zł

Fotel GEMBIRD Onyx Czarny
0 zł
Kup teraz
478 zł

Fotel YUMISU 2053 Skóra ekologiczna Czarny
0 zł
Kup teraz
1499 zł

Kontroler PDP Rematch Grand Prix Peach Glow in the Dark Czarno-różowy
0 zł
Kup teraz
239 zł
Uświadomiliśmy sobie, że zajmie nam to trochę czasu, więc uznaliśmy, że lepiej będzie się nie śpieszyć i pracować w mniejszym zespole przez dłuższy okres czasu.
DICE zdaje sobie sprawę z wad pierwszego Mirror's Edge, które bywało irytujące, gdy gracz nie miał pojęcia, gdzie gra chce go skierować i w rezultacie stał bezczynnie w miejscu, nie mogąc ruszyć dalej. Gra w rezultacie rozmijała się ze swoimi założeniami.
Chcemy kontynuować ten pomysł, pozbywając się nieco frustracji z pierwszej gry. Skupiamy się tym razem na pierwszoosobowej walce, aby gra przynosiła przyjemność i była przystępna.
Szef studia, Karl-Magnus Troedsson, wyjawił, że pojawił się kiedyś pomysł pogrania w mod do Mirror's Edge, który wprowadzał do gry gogle VR, jednak na dłuższą metę nie ma on przyszłości:
Jest koleś, który to zrobił i sam przyznał, że po chwili staje się to przytłaczające. Przy ruchu w pierwszej osobie doświadcza się zawrotów głowy. Ilu ludzi nie zwymiotowałoby po takim graniu?
Mimo tego, pomysł studiu dalej wydaje się interesujący i pewnie spędzą trochę czasu nad wymyśleniem sposobu obejścia tych efektów ubocznych.
Przetestowalibyście bieganie po dachach z goglami na głowie?