Patryk Jankowski Patryk Jankowski 19.05.2014 15:13
Firma Crytek jest zadowolona z architektury konsol nowej generacji i ma apetyt na więcej
985V

Firma Crytek jest zadowolona z architektury konsol nowej generacji i ma apetyt na więcej

Niemieckie studio Crytek znane jest przede wszystkim ze świetnego silnika graficznego Cry Engine, jak również gier z serii Crysis. W jednym z ostatnich wywiadów przedstawiciel firmy stwierdził, iż jest on zadowolony z architektury konsol nowej generacji. 

Przedstawiciele studia Crytek, w jednym z ostatnich wywiadów stwierdzili, iż specyfikacja techniczna PlayStation 4 oraz Xbox One jest bardzo pozytywna, a zasoby energii można bardzo szybko i efektywnie wykorzystać. Z serwisem Gamingbolt na ten temat rozmawiał Sean Tracy, odpowiedzialny za rozwój technologii CryEngine. 

''Jesteśmy zachwyceni usprawnieniami sprzętu, ale oczywiście mamy apetyt na więcej! Zintegrowana architektura APU pozwala na wykorzystanie ogromnych możliwości danych dla różnych elementów, przede wszystkim renderowanie oraz fizyka. PlayStation 4 oraz Xbox One nie oferują pod względem czystej mocy obliczeniowej wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Warto jednak podkreślić, że zaprojektowany przez firmę AMD układ APU pozwala na wiele.''

Jednym z pierwszych tytułów firmy Crytek jest Ryse: Son of Rome, które trafiło na konsolę Xbox One. Tytuł zebrał noty na poziomie 60 punktów na serwisie Metacritic. Czekamy na więcej informacji na temat nowych gier tego producenta. 

Tagi: CryEngine 3 Crytek wywiad