Nowe logotypy studia CD Projekt Red i nowego Wiedźmina! Mamy też świeże informacje o grze

Powyżej widzicie dwa logotypy, którymi właśnie pochwalili się włodarze studia CD Projekt RED. Wraz z tymi pięknymi grafikami otrzymaliśmy nowe szczegóły dotyczące wyczekiwanej przygody Geralta. Świat gry może być większy niż początkowo zakładano?
Zacznijmy od początku – REDbird będzie od dzisiaj główna wizytówką studia CD Projekt RED! Ten niezwykły ptak (nie mylić z Chocobo) ma przedstawiać charakter firmy, która już od przeszło 10 lat stara się wznosić na wyżyny.
„W pewnym sensie jesteśmy rebeliantami i tak jak oni – jesteśmy wolni. Zupełnie jak ptaki. Północny Kardynał (lub REDbird) uosabia te przymioty, które identyfikują nas w branży gier wideo i nadają naszej działalności charakter: niezależność i niezłomność. Staramy się wznosić na wyżyny, mierzymy zaś jeszcze wyżej.” – powiedział Adam Badowski, szef studia CD PROJEKT RED. – „Kolor czerwony, z którym tak silnie jesteśmy kojarzeni, współdzielimy z jeszcze jedną istotą: Rarógiem. Pojawiającym się w słowiańskich legendach ognistym ptakiem, mającym przynosić ludziom szczęście oraz pomyślność. I tak jak w nim, i w nas drzemie ogień, źródło siły, pasji, kreatywności. Wszystkiego, co pozwala nam na tworzenie erpegów będących sercem przyświecającej nam filozofii”.




Również logo nowego Wiedźmina przeszło dość znaczącą modyfikację – tym razem grafika przedstawia maskę przywodzącą na myśl przywódcę Gonu, owianego legendą Eredina.
Dziki Gon od zawsze postrzegany był jako zwiastun wojny, cierpienia oraz śmierci. Upiorni jeźdźcy o nieznanym pochodzeniu zasiewają w ludzkich sercach strach. Wedle wierzeń posiadają zdolność zniewalania dusz, które następnie włączają do swego przerażającego orszaku. Przybywają zimą, pod osłoną nocy, a ich pojawienie poprzedzane jest zawsze przez zorzę polarną.
W grze Wiedźmin 3, Dziki Gon nie pełni funkcji „zwyczajnego” wroga; „bossa”, oczekującego cierpliwie na Geralta, na końcu ścieżki. Gon jest częścią wiedźmińskiego uniwersum oraz ważnym elementem wierzeń i opowieści snutych przez zamieszkującą go społeczność. Jest niezwykle istotny dla świata gry i posiada nań wielki wpływ, determinując jego losy. Jest osią gry i, od początku do końca, znajdować będzie się w sercu przedstawionych w niej wydarzeń.
Dowodzące nim istoty są straszniejsze, potężniejsze i bardziej tajemnicze od samego Dzikiego Gonu. Ich liczba oraz przyświecające im cele pozostają nieznane – niewielu spośród tych, którzy spotkali Gon przetrwało, by opowiedzieć o tym, co widzieli.
Otrzymaliśmy także dodatkowe informacje dotyczące przygód Geralta:
- W grze pojawi się system modyfikacji broni (podobny do tego z pierwszej części).
- Podczas rozgrywki napotkamy na postacie z wiedźminiśkiej Sagi, które nie pojawiły się we wcześniejszych produkcjach.
- Poziom trudności będzie niższy niż w poprzedniej przygodzie.
- Świat gry prawdopodobnie będzie jeszcze większy, jednak w trakcie przygody mogą pojawić się ekrany wczytywania (prawdopodobnie taki pojawi się przy przechodzenia między Novigradem i Ziemią Niczyją).
- Andrzej Sapkowski pomaga w tworzeniu produkcji (głównie przy nazwach własnych i geografii świata).
- Podczas przygody pojawią się zadania, w których nie będziemy kierować Geraltem, jednak twórcy starają się bardzo ograniczyć ten element rozgrywki.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.