Twórcy wypowiadają się na temat Elizabeth i prezentują jej wczesną wersję

Bioshock: Infinite to pierwszoosobowa gra akcji, która została wydana na rynek w roku 2013. Tytuł trafił na PlayStation 3, Xboksa 360 i komputery osobiste. Historia wprowadziła bardzo ciekawą postać Elizabeth, która przyczyniła się do sukcesu gry. Redakcja IGN opublikowała wywiad z Irrational Games na temat bohaterki.
BioShock Infinite to przede wszystkim wspaniała postać Elizabeth. Gra została bardzo wysoko oceniona przez branżowe media, a na serwisie Metacritic otrzymała notę 94. W sieci pojawił się bardzo ciekawy materiał filmowy przedstawiający wczesne prace nad tym tytułem.
Filmik opublikowała redakcja IGN, która miała okazję przeprowadzić rozmowę z twórcami gry, a więc studiem Irrational Games. Okazuje się, że we wstępnej facie produkcji Elizabeth miała być kompletnie inną osobą. Nie chodzi tutaj tylko o wygląd fizyczny, choć ten też się sporo różni od finalnej wersji, ale i o jej rolę w historii. Elizabeth miała być kompletną niemową - wskazywała by bohaterowi ciekawe miejsca gestykulując. Po drugie, jej rola w rozgrywce miała być oskryptowana, czyli Elizabeth ujawniała by swoją obecność tylko w wyznaczonych miejscach.




Bioshock: Infinite to bez wątpienia świetny tytuł, jego recenzję możecie przeczytać również na naszym serwisie. Poniżej widnieje wspomniany wywiad z Irrational Games.