Twórcy wypowiadają się na temat otwartości świata w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to gra z gatunku skradanek, która kładzie nacisk na ciekawą otoczkę fabularną i otwartość świata gry. Jordan Amaro, pracownik studia Kojima Productions, postanowił wypowiedzieć się na temat lokacji w The Phantom Pain.
Jeden z członków Kojima Productions, który to pracuje nad grą Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, udzielił ostatnio wywiadu redakcji serwisu Eurogamer. Jordan Amaro został zapytany o to, w jaki sposób otwarte środowisko gry wpłynie na elementy skradankowe. W jego opinii to ingerencja gracza ma wpływać na atrakcyjność otoczenia, jak również to, w jaki sposób skorzystamy z urbanistyki lokacji i czy będziemy zmuszeni do pewnych kompromisów. Oto jego komentarz w tej sprawie:
''Trzymamy się pewnej zasady - chcemy aby Snake, jako bohater, zachowywał się na polu bitwy dosłownie jak wąż. Nie chcemy, aby lokacje były zaprojektowane ''pod gracza'', co ułatwia rozgrywki i wskazuje jedną drogę. Idź tam, zrób to, sprzątnij tego gościa w tej, i tylko ten, sposób. Takie podejście nie trafia do nas, chcemy aby to gracz decydował o tym, jak jego bohater będzie zachowywał się na polu bitwy.''




Warto w tym miejscu wspomnieć, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain powstaje przede wszystkim z myślą o konsolach nowej generacji. Gra ma ambitne założenia, toteż wymaga to specyficznego podejścia i mocy obliczeniowej. Premiera gry nie została jeszcze potwierdzona, mówi się nawet o roku 2016, tym nie mniej myślę, że warto czekać.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.