Przed Państwem mała prezentacja destrukcji w CryEngine 2014
Wojna zbrojeniowa silników graficznych trwa w najlepsze, co rusz swoje nowe możliwości prezentują twórcy Unreal Engine, CE i wielu innych, które liczą się na rynku. Dziś zobaczymy jak będzie można niszczyć środowisko w grach opartych na programie Crytek.
Wideo prezentuje z jaką dokładnością rozpadają się uderzone elementy oraz jak bardzo realistycznie każdy ruch ma wpływ na dokonane zniszczenia. Fizyka została podniesiona do jeszcze wyższego poziomu niż zazwyczaj, a rozwalane na filmie ściany podzielono na tysiące fragmentów, z których każdy odłącza się oddzielnie pod wpływem siły.
Teraz także podczas strzelania nie będzie sytuacji, w których jeden pocisk rozwalił zasłonę na pół. Jedna kulka będzie dawać jedną dziurę wielkości naboju, co powinno dać kilka nowych możliwości taktycznych w shooterach. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania.