Just Add Water: moc XONE nie zrówna się z PS4, ale różnice graficznie będą się zacierać

Gry
1537V
Just Add Water: moc XONE nie zrówna się z PS4, ale różnice graficznie będą się zacierać
Bartosz Dawidowski | 04.04.2014, 12:44

Trudno było nie zauważyć rozstrzału między pierwszymi tytułami z Xbox One i PlayStation 4. Głównym problemem Xbox One była gorsza rozdzielczość gier. Twórca Oddworld: Abe`s Oddysee New N` Tasty twierdzi jednak, że różnica między konsolami będzie się zacierać. Nawet jeśli sam hardware pozostanie słabszy.

Lorne Lanning z Just Add Water, powiedział w wywiadzie dla XboxAchievements, że różnica między osiągami graficznymi Xbox One i PlayStation 4 będzie się zacierać. Stewart Gilray, prezes Just Add Water, wyjaśnił jednak w rozmowie z WorldsFactory, że nie oznacza to zwiększenia mocy Xbox One. PlayStation 4 posiada, wg dewelopera, więcej zasobów obliczeniowych i tego nie da się już zmienić. Deweloperzy i wydawcy będą jednak dysponować coraz lepszymi budżetami, doświadczeniem i narzędziami software'owymi, co sprawi, że "postrzegalne różnice będą się zmniejszać".

Czy oznacza to, że zaczniemy częściej otrzymywać tytuły na XONE, działające w rozdzielczości 1080p i przy 60 fps? Miejmy nadzieję, że właśnie tak się stanie. Warto przypomnieć, że niedawno na horyzoncie pojawiły się nowe biblioteki DirectX, których twórcy obiecują poprawę wydajności hardware'u.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (83)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper