Masa nowych informacji o Watch_Dogs - "Witaj w Chicago" było nagrywane na PS4

Gry
1441V
Masa nowych informacji o Watch_Dogs - "Witaj w Chicago" było nagrywane na PS4
Igor Chrzanowski | 30.03.2014, 12:57

Kilka dni temu Ubisoft opublikowało zwiastun zatytułowany Welcome to Chicago, który zrobił nie małe wrażenie i znów podsycił atmosferę przed premierą gry.

Creative Director W_D Jonathan Morin za pośrednictwem Twittera wypowiedział się w sprawie nadchodzącego projektu. Po pierwsze wspomniał, iż wspomniany trailer w całości był uruchomiony na PS4.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dla jasności sytuacji; Nasz zwiastun "Witaj w Chicago" pochodzi z Devkitu PS4, wiem że sporo osób o to pytało, więc wyjaśniłem sprawę.

Dodatkowo jedną z atrakcji, podczas podróżowania między poszczególnymi partiami miasta, ma być możliwość zhackowania pociągów - dotyczy to kontroli startu i hamowania pojazdu. Jeśli jednak ktoś zdecyduje się pojeździć po Chicago autem lub motocyklem, to powinien wiedzieć, że rag-dolle w powietrzu będą dotyczyć tylko motocykli, ponieważ twórcy nie widzą sensu implementacji tego rozwiązania dla postaci znajdującej się w aucie. 

Oczywiście aby pozbyć się absurdów dzisiejszych czasów skok z dużej wysokości będzie oznaczał śmierć.

Programiści z Ubisoft nadal pracują nad poprawą jakości doznań wizualnych jakie będą nas czekać już w maju, przy okazji premiery gry. Jak stwierdzili gameplay na żywo wygląda nieco lepiej niż to co widzieliśmy na zwiastunie. 

Lepsze działanie wiąże się z stałym dopracowywaniem efektów pogodowych, cyklu dnia i nocy, a także Sztucznej Inteligencji. 

A co z tymi, którzy zakupią wersję na starsze konsole? Cóż, według producentów jedynym problemem może być "tęsknota za grafiką next-genów" i gorsze działanie miasta - będzie mniej realne, mniej żywe.

Źródło: własne

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper